Гарантія

Гарантія на заправку лазерного картриджа

Наш сервісний центр використовує лише перевірені витратні матеріали. Кількість надрукованих аркушів може відрізнятися від заявлених виробником. Інформацію про ресурс можна дізнатися на сайті виробника. Кількість надрукованих аркушів регламентується стандартами ISO/IEC 19752 та ISO/IEC 19798.

Ми гарантуємо:

  • якісне виконання робіт згідно власної технологічної карти, розробленої багаторічним досвідом;
  • використання якісних витратних матеріалів, призначених саме для даної моделі;
  • кількість тонера буде відповідати моделі заправляємого картриджа;
  • тестування картриджа після заправки.

При заправці картриджа гарантія поширюється лише на заправку. На комплектуючі гарантія не розповсюджується. Картриджі з механічними ушкодженнями та без пломбування по гарантії не обслуговуються.


Гарантія на відновлення чи ремонт лазерного картриджа

Відновлення чи ремонт картриджа передбачають заміну зношених запчастин. Запчастини та комплектуючі використовуються перевірених виробників.

Ми гарантуємо:

  • якісне виконання робіт згідно власної технологічної карти, розробленої багаторічним досвідом;
  • використання якісних комплектуючих, призначених саме для даної моделі;
  • якісну роботу встановлених запчастин та комплектуючих;
  • тестування картриджа після заправки.

Гарантія поширюється лише на ті вузли та деталі картриджа, які були замінені. Картриджі з механічними ушкодженнями та без пломбування по гарантії не обслуговуються.


Гарантія на профілактику та ремонт офісного обладнання

Ремонт обладнання передбачає заміну зношених деталей або вузлів в зборі. Якість комплектуючих погоджується з замовником.

Ми гарантуємо:

  • якісне виконання робіт згідно власної технологічної карти, розробленої багаторічним досвідом;
  • використання під час ремонту якісних матеріалів;
  • якісну роботу встановлених запчастин та комплектуючих.

Гарантія поширюється лише на ті вузли та деталі, які були замінені. Обладнання з механічними ушкодженнями, та без пломбування по гарантії не обслуговуються.


Загальні умови гарантійного обслуговування:

  • наявність документів, які підтверджують виконання робіт (чек або ін.);
  • збереження цілісності гарантійної пломби, інших сервісних наклейок;
  • відсутність слідів спроб відкривання або несанкціонованої заміни деталей третіми особами;
  • приклад тестової сторінки при наявності дефекту друку.

Підстави для відмови в гарантійному обслуговуванні:

  • Механічні пошкодження різного роду (деформація, тріщини, відколи й т.д.);
  • Сліди впливу навколишнього середовища, стихійних лих: вологість, запиленість, перепади температури, знаходження картриджа при екстремально високих / низьких температурах, комахи, сліди життєдіяльності тварин або інші сліди впливів, які могли вплинути на якість друку, або вивести його з ладу.;
  • Наявність сторонніх предметів: скріпки, наклейки, марки та інше, що стало причиною порушення роботи пристрою чи картриджа;
  • Використання обладнання з порушеннями правил експлуатації, наприклад, неполадки викликані використанням нерекомендованих матеріалів для лазерних друкуючих пристроїв (картон, гофрований папір та інше);
  • Природний знос деталей або закінчення ресурсу картриджа.

Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів » у клієнта є право відмовитися від товару протягом 14 календарних днів. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку. А також повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Повернення товару здійснюється після попереднього погодження з менеджером.